niedziela, 28 kwietnia 2024

O zdjęciu w rzepaku

    Rok temu sezon motocyklowy zaczynałem w połowie maja. Bardzo chciałem zrobić zdjęcie nowego motocykla na tle rzepaku, żółte kwiaty bardzo fajnie komponują się z czarnym motocyklem. Niestety się nie udało.

    W tym roku, przez anomalie pogodowe, rzepak kwitnie już na początku kwietnia, ale ostatnio były przymrozki więc ciężko znaleźć kwiaty o dużej intensywności. Ostatnio widziałem, że rolnicy koszą nawet rzepak na kiszonkę, próbują ratować co można przez niepogodę.

    No ale w końcu 28 kwietnia, chyba już na ostatni gwizdek, udało się strzelić kilka fotek. 

    Małe marzenie motocyklowe spełnione.☺




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O zdjęciu w rzepaku

     Rok temu sezon motocyklowy zaczynałem w połowie maja. Bardzo chciałem zrobić zdjęcie nowego motocykla na tle rzepaku, żółte kwiaty bard...